Ayse_ONAL68 Hamiş anneler hazırlıklar ne durumda 😂😋 ben isimli hastane çıkışını uniqon'dan vermeyi düşünüyorum. Daha önce bu siteden alışveriş yapanlar var mı aranızda. Memnun kaldınız mı?
Sabirsizanne16 Ayse_ONAL68 meraba ben o siteden nevresim takımı yaptırdım çok kaliteli memnun kaldım tavsiye ederim
Busra5341 Ayse_ONAL68 bende nakisli iatyrm minilola var ordan vereyim diyorum ama hala karar veremedim 10lu cok gereksiz diyorlar sadece tulummu alsam bilemedim tulumunu alsam battaniyesinide istyrm yine 10lu parasna yakin oluyor napsam hic bilmyrum beklerken bole yetismicek kalcak en sonunda 🙈😀
Sabirsizanne16 İsimli hastane çıkışını sen.nakisevi diye bir sayfadan yaptırdım instagramdan. Onu da tavsiye ederim cidden kaliteli ve detaylı bi işçilik yapmışlardı hem de uygun fiyatlı
Ayse_ONAL68 Vnsgb canım eğer düşünüyorsan hemen sipariş ver pamuk penye hastane çıkışı 180 tlydi. Şuanda indirime girmiş 120 tl. Ben hemen verdim siparişimi
Ayse_ONAL68 Vnsgb rica ederim bende tesadüfen bugün whatsapdan ürünlerin kalitesi için yazdım. Penye kumaş 180 tlydi değil mi diye sordum 120 deyince bende şaşırdım aynı zamanda yanında ahsap isimlik hediye gönderiyorlar 🙈🥰😂😂😂
Asyagok Ayse_ONAL68 penye kumaş sitesinde 200 TL görünüyor acaba farklı bi siteye mi bakıyorum ya da whatsaptan farklı cevap mı veriyorlar
Gulfemmmm Hastane çıkışını ve nevresim takımını bende uniqondan aldım ürünleri gercekten cok kaliteli pişman olmazsınız perşembe günü kullanıcam inşallah 😊
Hayallerm Gulfemmmm hastane çıkışları nasıl boyutlar acaba ? 0 3 aylık diye mi geçiyor biraz iri bebek olacak sanırım bizim kuzu da çok küçük olursa olmaz diye emin olamadim
Aslan233667 Hayallerm benim ablamin bebegi 3.400 dogdu su an 1 aylık bebegi ama hastane çıkışı olmuyor. 2 kere giyebildi
Ayse_ONAL68 Busra5341 sen en iyisi 10'lu al kuzu 🙈😂 bende 2 tane 10'lu hastane çıkışı aldım bi tanesini isimli yaptırdım uniqon'dan bi tanesini de bebek mağazasından aldım. Bi yakınım 1 tane hastane çıkışının yeterli olmadığını söyledi.
Busra5341 Ayse_ONAL68 var cnm zaten baska 10lusu beslisi iviri ziviri nerde yetcek zaten cok disari cikiyormus yaptiklari tedarikliyiz ilk baslarda cok cikariyorlarmis bide insan ne kde alirsa alsin yetmicekmis gbi gelyo hep 😀 bu uniqondaki desenlerde cok guzel aslnda kampanyada iyi bi dusunem bende 😄