Damla123- 18+5 hamileyim ilk gebeliğim çok sık olmasa da bir kaç gündür hissediyorum lakin hep sol tarafımda Mısır patlıyor gibi oluyor. Ben kalp rahimim bununla alakalı mi acaba yoksa ilerleyen zamanlarda sağda da hissedebilir miyim ?
zeyn_ Damla123- 20+1’im ve senin dediğin gibi hep sol tarafta hissediyordum ama bi kaç gündür sağ tarafımda da hissetmeye başladım hatta dün akşam kaynanamların yanında öyle bi tekme yedim ki sağ tarafımdan rezil etti beni küçük yaramaz 🥰
Mom46 Damla123- bnde 21 haftadayım ve aynı sürekli soldaa sola tekme atıyor solda tarafımda ağrı oluyor yani hiç sağ taraftarı değil solak olacak galiba😂😂
Saadetozd Damla123- ben hep sağda hissediyodum ama bebek büyüdükçe hareketler her yere yayılıyo 30lara geldiğinizde aynı anda hem sağdan hem soldan hemde alttan üstten hissediceksiniz:)
Annece Damla123- yaa ben hissetmeye başladığımdan beri sağ tarafta valla 30. Haftadayım sağ tarafta duruyor hala maf ediyor beni kaburgalarımı kircak sanki😂
Mucizebebegim3 Damla123- 21+3deyim hala solda ..Ayaklarni sagimda hissediyorm ama ne zaman usg he girsek solda cikiyor 🤣🤣
AylinKadir Damla123- 21 haftalık hamileyim bir kere bile sağda hissetmedim sürekli solumda hissediyorum orda tekmek atıyor yada göbek deliğimin orda ama hiç sağda olmadı :)
Yenianne65 Damla123- ben en baştan beri solda hissediyordum ilk hareketini de sol da hissettim simdi bazen solda bazen sağda bazen ortada her yerde hissedebiliyorum büyüdükçe yer falan değiştirebiliyor