gulsah_gur_ozgonul Merhaba bayanlar. 17+4 haftalık hamileyim sizlere bir sorum olacak. Sizce yeni doğan için bebek odası olmalımı ?
Demir gulsah_gur_ozgonul 17+5 im bende🙂 ve çok kararsız kaldığım bir konu.Bir köşede durup tecrübeli anneleri dinliyim o halde🙂
NaimeYilmaz gulsah_gur_ozgonul Yatak olan besıkten alıcam birde gardorap oda yapıcam elbet sağda solda dagınıklk olur ole yapamam ben 🤦🏼♀️ Mis gibi düzenli düzenli herkezn esyası kendı tarafnda olsn daha iyi
Aysealty gulsah_gur_ozgonul biz aldk☺34haftalıgım haftaya gelicek inş odası.zaten dolap lazım oluyor cekmeceli bişeyde kullanıslı oluyor.yatagını montessori yataklardan aldık uzun zaman kullansın diye.büyüyen beşikleri cevremde kullananlar önermedi bebek büyüyünce yataktan asagı sarkıp düşebiliyorms.bi tane anne yanı beşik aldık ilk sene falan yanımzda yatar sonra odasına alıstırırz belki ama ilk heves odası olsun istedim☺Herseyi bembeyaz sade zaten uzun yıllar kullanır bence☺
Dogabebek gulsah_gur_ozgonul Benden bastan odaya gerek yok 6 aylik falan olunca bakariz diye dusunmustum. Ama kendisi minik olmasina ragmen esyasi o kadar cok ki😀 nereye sigdircam. Sadece dolap alsam sonra onu birak baska al falan daha uzun is. Bende takim aldim buyuyen besik ve 3lu dolap. Hem halisi tulu perdesi derken cok tatlis bir odasi oldu melegimin. Simdi gunde 3 5 kere girip bakip bakip heycanlaniyorum.😍
Demir Aysealty Taaam da istediğim düşündüğüm gibi yapmışsınız rengine kadar😍Allah içini doldurmayı güle güle kullanmayı nasip etsin🙏🏻
HicranKzn 23 haftalığız bugün aldık bizde bebek odasını🤗 ilk bebeğimiz olunca heyecanlı ve istekli oluyor. Büyüyen beşikliden aldık. Hemen hemen herşeyimiz tamam. Oda daha güzel tavsiye ederim 😍😍😍😍
Lzgpthm gulsah_gur_ozgonul odadan kasıt hantal her tarafı eşya dolu oda degilde bir odasi ona özel bir dolabı ve yatağı olmalı bence eşyaları orda olmalı ki yatağında odasinda uyutmayi düşünüyorsanız ve küçükte olsalar eşyaları bi dünya oluyor dolap ta bu yönden iyi 🤗