Reynizz Arkadaşlar doktorum bana coraspin verdi 14 haftalık hamileyim neymiş kilolu hamile kalanların kullanması gerekiyormuş 32 haftaya kadar kullanmamı söyledi kullananlar varmı tedirginim
tuaytuba42 Reynizz bende kullandim. Yaninda oksaparda kullandim cnm 33 haftamda bitaktim corspirini icin rahat etmezse bi baska dokturada sor
Serpil_27 Reynizz kilolu hamile kalanların kullanılmasını duymadım cnm genelde pıhtılaşması olanlar için veriliyor bende kullanıyorum hamile kalmadan önce başlamam gerektigini söyledi o yüzden kullanıyorum
Damla123- Reynizz canım ben ne kiloluyum aksine çok zayıf biriyim 6. Haftamdan beri kullanıyorum. İlk gebeliğim. Ablamda pıhtılaşma sorunu olduğu için önlem amaçlı başladılar şuan 18+5
ozgens Reynizz kanınızı sulandırsın diye veriliyor ama kilolu olanlara verilmesini ilk defa duydum . Gebelik tansıyonundan dolayı kullandım ben.
mermeral Ben de kullanıyorum sadece tedbir amaçlı üstelik. Bir sorun olduğundan değil yani. İçiniz rahat olsun, kullanın.
Yaseminali Bende kullanıyorum daha önce kimyasal gebelik oldu pıhtılaşma için verdi 27 haftaligim şuan 37 haftaya kadar kullanıcam
Deletedmom3 Reynizz bende 20 den 33 e kadar kullandim. Venöz komplikasyondan dolayi. Ama coraspin iyi birsey kani sulandirarak bebege kan akisinin daha iyi gitmesini sagliyor bence doktorunuzu dinleyip kullanin
Cerenaslan Reynizz Bende kullandım 31+4 hala kullanıyorum bu hafta kontrolüm var keseceğini söyledi doktorum. Bana da pıhtılaşma için vermişti için rahat olsun hiç bir problem yaşamadım herşey yolunda çok şükür 🙏🏻
Msltms Reynizz canım ben hamile kalmak için gitmiştim doktor bana bu hapı verdi ama ben çok rahatsız oldum sürekli kalp ritmim değişti ve aksine kilolu da değilim bende bi daha kullanmadım doktorumu da değiştirdim hâlâ hamile değilim ama çok rahatsız etti beni neden bilmiyorum