Merhabalar 30 haftalık hamileyim ve kontrole gittiğimde doktoruma bi kaç gün öncesinden belden 8-6-4 dk bi ağrımın ve kandan koyu, kahverenginden açık bi lekenin geldiğini söyledim doktorum korkarak hemen nts ve çatı muayenesi aldı? Başına gelen arkadaşlar var mı?
Birde sizin de çok acımış mıydı çatı muayenesi