Guldenece_2525 Kızlar yarın şok markette sleepy hijyenik ped 40 lı paket 15.95 tl..Sleepy kadın pedi kullanıp memnun kalan var mı aranızda almayı düşünmüyorum..
ipek_55 Guldenece_2525 kullandım harika emiciliği çok güzel tavsiye ederim kokunda vermiyor dışarı benim çok kanamam olur ilk defa bir orkid dışarı taşırmadan kullanabildim
Gulbebek Guldenece_2525 Ben bir kez kullandım yeni çıktığında hiç beğenmedim kağıt gibi emiciliği de bana iyi gelmedi orkidten şaşmamak lazım
Nuraslanklc Guldenece_2525 ben kullanıyordum normal de de regl im bayağı kanamalı geçer ve pedler çok alerji yapıyor onda hiç bi sorun yaşamadım gayet rahat büyüklüğü falanda güzel yani tavsiye ederim
Deletedmom124 Guldenece_2525 sleppy kullanıyordum gebelikten önce çok iyi gelmişti canim tavsiye ederim hiç tahriş olmadim
Guldenece_2525 ipek_55 o zaman alayım öylemi çok uygun geldi fiyatıda bana,,normalde ne kadar bilmiyorum da