hilaldg300 Aynı regl olcakmışım gibi bir ağrı kasıklarımda ve belimde. Bide regl olduğumda hep soğuk soğuk terlerdim hem üşür hem yanardım aynen öyle oluyor bebek çok haraketli doğum sancısıyla alakası varmı sizce 39+5 bu arada nişan vs yok
pyymamm hilaldg300 buyuk ihtimalle . Beline düzenli aralıklarla giriyosa sancı doğum yaklaşmıs oluyormus
Sldmrt hilaldg300 doğum sancısı mıdır bilmiyorum canım ama eğer doğum sancısıysa da gir bi duş al belini ov. Evin içinde yürü eğil kalk. Doğum sancısıysa bari açılman kolay olsun 😊 eğer sancı geçerse de anlarsın ki değilmiş :) rabbim kolay doğum nasip etsin
hilaldg300 pyymamm 10 dk ya yakındır böyle aralıklı değil geçmiyor bir buçuk saat öncede aynısı oldu ama o kısa sürdü. Bebek haraket ettikçe tuvaletim varmış gibi geliyor
pyymamm hilaldg300 uzanınca gecmeyen ve düzenli aralıklıysa doktora gitmeliymiş dayanamıyosanız gidin yine hastaneye
crngnydin Düzenli aralıklarla ise ve belden başlıyorsa öyle doğum sancısı diyorlar ama herkesin farklı oluyor en iyi kendi vücudunu tanırsın panik yapma bekle biraz vücudun seni yönlendirir☺️
Rukiyemus hilaldg300 sıcak duş al canım uzan dinlen gecmiyorsa dk tut 5 dk bir birden sancı giriyorsa doğum sancisidir
hilaldg300 Sldmrt doğum sancısı değilmiş canım uyudum uyandım hala ağrım var ama şiddeti daha az amin çok sağol 🙈🙈🙏🏻