Kızlar merhaba. Bu akşam 7 gibi bel ve kaşık ağrılarım başladı. Zaten anladım doğum sancıları olduğunu. Sıklaşmaya başladığında hemen sıcak duşa girdim. Çıktığımda hem ağrım hafiflemişti hemde sancıların arasındaki düre biraz daha uzamıştı ama yinede hastaneye gittik hemen. Yalnız açılmam olmadığı ve sancılarım düzenli olmadığı için doktor eve gidip Çek sancını daha rahat edersin dedi. 3 dkda bire düştüğünde gelin dedi. Şimdi size sormak istediğim kısım bu sancıların düzenli olmayışıyla ilgili. Yani en son 4 sancım 3 dk arayla iken, sonraki 2 sancının arası 5 dk ya çıktı. Yalnız bu sancılara gerçekten dayanamıyorum artık. Sizce tekrar gideyim mi hastaneye yoksa bekleyip 3 dknın altına indiğinde mi gitmem gerekiyor? Suyum da gelmedi zaten hala.