Bende de 20. Haftadan beri var her gün kan sulandırıcı içiyorum ancak 32. Haftadan sonra kan sulandırıcı kullanılamıyor. Şuan 28. Haftadayım. Moral çok önemli , ben ne zaman stres yapsam hemen tansiyonum çıkıyor. Şimdi bebeğim ve kendim için umursamıyorum hiç birşeyi mecburen. Bu arada tüm hamile annelere olsun bu sözüm , herkes tuza dikkat etsin. Hamilelik öncesi bende düşük tansiyon vardı bayılıp kalırdım o derece düşerdi. Hamilelikte çıktı bu tansiyon