Mrb kızlar bu 2. Gebeliğim ama ilk oğlumda hiç böyle yaşamadım normal yaptım onu da şu an 36+3 deyim karnımda kasığımda acayip hareketlenme ve ağrı var ilk oğlumda sancı da çektim biliyorum yani ama bunda hareketlerden bel ağrısından duramıyorum sancım mi var acaba yardımcı olur musunuz