Meraba benımde bir sorum var 2 aylık hamileyım düzenli gdecegm doktora daha ilk gttm ve 11. Haftada tarama için gel dedı herneyse ben aylar once siğil icin cildyeye gtmstm kremle gecti ve bana kadın doguma gtmemı söyledi ama frsat bulup gdemedm smdi hamileym netten arastrdm hpv virus olablrmıs doktora bunu söylemedm interntte bu virus varsa sezeryan olmasi gerektgı yazılıyor doktora soyledgmde smear testi isteyecektr hamileyken bu test yapılır mı söylemelmıyım kafam cok karısık böyle bı durum yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ?