Arkadaşlar 13+2 olduk aşırı grip oldum sürekli dudaklarım kuruyor ve baş ağrım var bulantılarımda devam ediyor belamı bulmuş gibiyim doktora gittim tahmin edeceğiniz gibi parol hariç bi ilaç içemiyorum yetmezmiş gibi dişlerim ağrıyor diş ağrısı ve diş eti sorunu yaşayan hamişler var mı ne önerirsiniz?