Görüşlerinize açığım kızlar 😊
irem35 Bizim de kızımızın ismi Asya olacak. O yüzden Asya dedim ben ☺️🌸
Rabiaa59 Adıyla büyüsün, bahtı güzel olsun inşallah 🙏🏻💕
irem35 Amin 🤲🏻 Cümlemizin inşallah 🌸