Busraaytac Merhaba anneler, ben 19+3 tek yumurta ikizi annesiyim. Sizin ikizler kaç haftalık hamilelik süreciniz nasıl geçiyor. Doğum yapmış ikiz anneleri beni bilgilendirirse de çok sevinirim. ☺
M123 Busraaytac 9 hafta 3 günlük çift yumurta ikizi nasıl geçiyor hamilelik siz daha tecrübelisiniz 😊👏🏻
Busraaytac M123 ilk 4 ayım aşırı bulantılı geçti şuan mide yanmasıyla devam ediyorum. İkiz olduklarını öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum onun dışında folik asit balık hapı ve demir siz hangi ilaçları kullanıyosunuz
M123 Busraaytac bende Progestan kullanıyordum ama Doktorum bugün kesti folik asitte bugün kesti onun yerine omega hapı başladı birde Demir ve folikasit içeren bir hap verdi bulantılar benimse devam ediyordu ama doktor bir ilaç verdi onunla idare ediyoruz