Felipe Merhaba arkadaslar su saatte uykuya bile dalamadım karnım akşam 6 dan beri sürekli sert bebek sağda toplanıp duruyo bi bırakıyo sonra tekrar başlıyo normal mi bu durum. Yaşayan var mı 35 haftalığız. Kasılmalar neden oluyo ?
Mavi_ Felipe ben de aynı durumdayım 🥺 35 haftalık benim de. Sağ kaburga altında sertleşir toparlanıyor dün bir damla uyku uyuyamadım 🥺
nazldemr Felipe çok fazla kasıntın varsa karnın geriliyosa ve bebek bi tarafda toplanıyorsa ihmal etme ben ettim umursamadım ertesi güne bıraktım kontröle gittim doğuma alındım 33+3 haftalın doğum yaptım bebeğim küveze girdi çok zor günlerdi tedbir almakda fayda var doktoruna danış
azra34 Felipe şunu takip etmeniz lazım. Düzenli olduğunda yani her 10dk 1 kasılma ya da 5dk da 2 kasılma o zaman beklemeden doktora gidin. Ama bazen de yalancı kasılmalar oluyor. O yzden takip edin.
Mavi_ Felipe benim kafası aşagıda demişti geçen hafta doktor bilmiyorum belki dönmüştürde 🤷🏻♀️ Kontrolüm haftaya son durum ne merak ediyorum 🤷🏻♀️