Yenianneeee61 Bugün 40 haftalığım doktora gittim çocuk bacak kısmında 39+4 ama kafa kısmı 38 buçuk dedi bebek kanala girmiş haznede kafası Şuan sıkışmış sancıl oldumu gel dedi Doğumun çok çok yakın olduğunun göstergesini oluyor bu benim çok kafam karıştı
Meltemkskn Yenianneeee61 canım sağlıkla gelsin inşallah bir avazda kurtul sorun etme sadece güzel bir doğum düşün
Minnosizmmm Yenianneeee61 pek bilgim yok ilk gebeliğim kanala girdiyse yakın demektir diye duydum postun üstte kalsın diye yazıyorum
Ecc Yenianneeee61 canım bende 39+4 um kanala girmiş bebek fakat şuan hiçbir doğum belirtisi yok bende bebeğin kafası 40 haftayi tamamlamış artık beklemek gerekiyor normal olması için ama kimse doğumun çok yakın yada uzak diyemez çünkü 41 haftaya kadar bekleme süresi var belkide 41 de dogmayip sezeryan riski var
Yenianneeee61 Meltemkskn kuzum öyle gözüküyor ama hafiften sancılarım geliyor ama çok hafif anlayamıyorum ki 😞
Meltemkskn Yenianneeee61 canım yürüyüşe çık baya yürü belki işe yarar benimde çok hafif sancılarım var cıkacam yürüyüşe
Yenianneeee61 Ecc öylede kuzum bakalım bekliyoruz ama benim aşırı baskı oluyor hafif sancılarda başladı ama ne olucak bakalım sağlıkla gelsinler inşAllah 🥰
Ecc Yenianneeee61 hadi bakalım Allah kolaylık versin hayirlisiyla doğur inşallah canım bende ne bı sancı ne bişey var bakalım 😂
Yenianneeee61 Ecc hayırlısı kuzum inşAllah seninde başlar yavaştan artık sancılar çok özledik bebişlerimizi 🥰