Sevilayyy Kızlar bugün kontrolüm vardı kızım bir hafta önde gözüküyo doktorum şeker yüklemesi yaptır dedi , bir hafta önde oluşu bi problem olurmu acaba cok kafama takılıyor 😔
Kezu17 Sevilayyy benim en baştan beri 2 hafta önde. Doktor bana da şeker olabilir demişti ve çıktı. Yememe dikkat etmeye başladım şekerim normale döndü ama bebişim yine de önde.1-2 hafta önde olmasında bi sıkıntı yok benim bildiğim kadarıyla.
Sevilayyy Çevremde iri olur normal doğum yapamassın diyolar , zaten şu çenelerini tutsalar bu kadar strese girmicez