Arkadaşlar bebeğim yeni doğdu 2kez topuk kanı alındı fkü sü yüksek cıkmış fkü hastası olup olmadığı kesinleşmesi için 3.kes topuk kanı alındı makinada yanlış cıkabiliyormus aranızda varmı böyle olan birde hamilr annelerim nolur dualarnızı bekliyorum sonucu 9gün sonra cıkıvak