Sznarslan nuranruzgar uygulama 44diyir ama sezeryan doğum olacağı için 38 günüm var.Bebeğime sorsan gelecek😂😂😂kasılma ve sancı şikayeti ile gece 12 de hastaneye geldim yatış verdiler.ciğer geliştirici vurulacak bakalım.33+5 teyiz.
nuranruzgar Allahım hepimize sağ sağlim vaktinde kucagimiza almaya nasip etsin bende cok heyecanliyim ikinci olmasina ragmen ama.benim erken dogum riskim var cok korkuyorum en guzel zamanlarımı korkuyla yaşıyorum ☹