1-ay benimde 14 haftalık ,hamileliğimin başından beri karnım kocaman şişip geriliyor artık ağrı yapıyordu.hazımsızlık kabızlıkta olunca en son doktorum şurup verdi.demir hapına başlayınca biraz azaldı gibi .inşallah hep böyle devam etmez hiçhoş değil 😂