Elifka bebeğin cinsiyeti kız mı canım? Ben ilk oğluma hamileyken 18.haftada hissetmiştim. 20.haftada dışardan bile gözükuyordu. Şimdi ikinci hamileliğim ve bebegimin cinsiyeti kız. 21.haftada hissettim 🤷♀️ şuan 22+1 im. Ve sadece geceleri cok az hissediyorum. Acaba cinsiyet farkindan mı bilmiyorum