Kızlar son 42. Günümüz hiçbir eksiğimiz kalmadı çok şükür. Sadece kıyafetlerin yıkanıp ütülenmesi ve hastane çantasını hazırlaması kaldı. Şimdi merak ettiğim bi kaç bişey var.
Ben 10lu hastane çıkışı birtanede 5li hastane çıkışı aldım. Şimdi diyorlar ki bebek doğar doğmaz 5liyi ver sonra 10luyu giydirirsin (10lu setim isimli bu arada) şimdi tecrübeli anneler bana yardımcı olsun bu bebek kıyafet süreci nasıl ilerliyor hemşireler ne giydiriyor neler vermeliyiz. Bunu kesinlikle al dediginiz ne var. Önerilerinizi bekliyorum