Kızlar merhaba ben doğum hikayemi yazmadım ama burayı aktif kullanıyorum ve merak ettiğim bişey var 44 gün önce doğum yapdım Rabbim isteyen herkese nasip etsin cok riskli bir hamilelik geçirdim ama kızıma sağlıkla kavusdum çok şükür bin şükür
40 gün boyunca leke seklinde kanamada değil kahve rengi seklinde geldi günlük ped kullandım bazı günler hiç gelmedi hatta 40 mız cıkdı üçgün gelmedi simdi tekrar kahve rengi ve kırmızı gelmiş acaba adet midir yada bu kdr uzun süren oldumu siz doğum kontrol ilacına böle bi durumda ne zaman basladınız