Kızlar merhaba , 39.haftamdayım ve bu haftaiçi artık Doğuma girebilirim. Manikürcümü yaptırdım ama oje sürme konusunda bir tereddüte düştüm. Son anda sezeryana alınırsam sakınca olur mu ki ? Yanıma aseton pamuk alsam , en kötü ihtimalle hastanede mi çıkarsam ki ?