Eskili haftamdayım Ve ıdrarda protein cıktı tansiyonum normal seyrediyor ama ilk hamileliğimdede yaşamstm 37. Haftada dogm yaptm 13gün yogn bakmda kaldı kzım. Bu rahatsızlıkla erken doğum yapanlar var mı aranızda