Aynı dert bendede var gavuskon şurup kullanıyorum ama süt de çok faydalı bir bardağı löp diye içmeyeceksin bardakta ılık sütün yanı başında olsun miden yandıkca bir yudum iç dik dur ve çok eğilmemeye çalş faydasını görürsün az ve sık ye baharatlı acı asitli içecek yiyeceklerden kaçın bunlar rahatlatır umarım