Balgebe Kızlar 21 haftalık olduk ne zaman hissedeceğim bu bebişimin hareketlerini endişe ediyorum kalp atışına baktırıyorum, ama kendim hissedemiyorum hareketlerini sol tarafıma yatıyorum bekliyorum tık yok 😐😐
asyaa15 Balgebe canım bazıları 22 24 de falan baslarmıs . Ben 18 de hissetmiştim. Yinede kontrolün yakındaysa dr una danıs istersen
Merve-26 Balgebe bizde bugün 21 haftalık olduk yaklaşık 2haftadır hareketlerini hissediyorum bi çok etken var tabi kilo vs gibi 24.haftaya kadar hissetmemek normalmiş sende hissedersin yakında 😊
yarennn79 Balgebe bende 17 de hissetmeye başladım şimdi 19 ama hissetmek daha kötü bazen hissedemeyince stres oluyorum
asyaa15 Balgebe bende öyle biliyorum canım biraz daha sabret bakalım hayırlısıyla tez vakitte inşallah hissedersin
kitapkurdu Balgebe sırtüstü yatıp hissetmeyi dene. Ben 18+6 da hissettim ilk her sırtüstü yattığımda sıpa hareketleniyor. 😊
superrmomy Balgebe canım bende 21+5 im ama 2 haftadır hissediyorum belki ediyordur ama gaz saniyorsundur olabilir mi