Dlk3 ya canım ben magnezyum eksikliği için ilaç kullanıyorum ona ragmen arada geceleri bacagıma agrı girip uyutmuyordu ama bugun öğlen hem bacagıma hemde karnımın üst kısmına kramp girdi cok korktm sence önemli bişey varmıdır 3 4 saat sürdü sonra gecti agrıdan uyuyakalmışım zaten simdi iyiyim sükür ama korkuyorum erken dogum düşük riskimde var