Cahidcahide Esra5572 Rabbim kolay sağlıklı bir doğum Nasib eylesin canım üçünüz de sağlıkla çıkın inşallah. Bizi bilgilendir mutlaka. Ne güzel. 37. Hafta müthiş bri hafta maşallah 😍
Cahidcahide Esra5572 bu arada benim doğumum da haftaya. Kolestaz ve rahim ağzı yetmezliği var bende. Bebekler çok baskı yapmaya başlamış. Dikişe zarar vermeden doktprum bebekleri almak istiyor. Haftaya 34.haftamız oluyor.
Gamm Esra5572 maşallah çok güzel gelmiş kiloları kaç acaba? Bende 36 haftayı bitirdim bugün haftaya gün alıcam inşallah sıkıntı olmazsa
Esra5572 Gamm kilosunu tam bilmiyoruz çok sıkışıklardı ölçüm yapamadı tam doktor. Göbeğim çok çıkmıyor o yüzden sıkışıyorlar sanırım
Gamm Esra5572 anladım bugün bizde birini ölçemedik. Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bian önce 🙏🏻