Sweetblonde88 Annesininkuzusu__ Haftaya kadar folik asit ve süt içemediğiim için kalsiyum takviyesi. Folidoce tabletin ismi (12.) Haftadan sonra regenesis max multivitamin ve oligofer kan ilacı 2 adet (16.) Haftadan sonra magnezyum da almaya basladım ek olarak (20.) Haftadan sonra bunlara ek b12 düştü bemiks kullandım ve kabızlık için duphalac şurup. (30.) Haftadan sonra magnezyum 2 ye çıktı. Arada kan ilacım değişti ama dozu değişmedi. Yaklasık 20. Haftadan beri günde 5 civarı tablet ve kabızlık için şurup içiyorum. Omega almadım çünkü multivitamin içinde omega vardı içinde omega olmazsa omega takviyesi de alınabiliyor.
duygusm Annesininkuzusu__ İlk 3 ay Follatro, sonra Vinalac, izleyen dönemlerde Vinalac + Algae Oil + Maltofer (günde 2). Ama her gün hepsini kullanamıyorum, biraz bulantı yapıyor. Midem rahat oldukça içiyorum.
Emk5341 Annesininkuzusu__ sabahleyin aç karna gynoferron, sonra 9 damla devit üç, sonra regenesis max, gece yatmadan önce de iki adet prilam dr. Sağlık ocağı decavit verdi ama onu doktoruma sormadım henüz. Kontrolümde soracağım inşallah 🌸