kizlar benim esimde uzman cavustu evliligimin baslarinda tam 2 bucuk sene izinleri kisitli ve 6 7 ayda bir gelebiliyordu. Doktora gittim birsey yok engel dedi ben bu surecte istiyordum ama gecistirdim. sizden ricam cevrenizdeki bos bogaz insanlar hamilemisin olmuyormu diyenlere kulak kapatin ve ben dusunmuyorum suan esim yanimda degil diyin. sonra geldikten sonra ozele gittim 1 sene tedavi gordum rahim flimine bile girdim klomende kullandim ve olmadi zor bir surecti. sabir ettim kizlar tedaviyi biraktim kafama takmamaya basladim ve gectigimiz ramazan hamile kalmisim simdi tam 9 aylik hamileyim dogumum yakin. anlayacaginiz 3 bucuk sene olmadi ama sonra rabbim nasip etti Allahtan hic bir zaman umut keislmez kizlar