busraunlu hiç bayan doktora gitmedim canım çok ters oluyorlar levent kandemir mükemmel bi doktor ama sıra sıkıntısı var sırasız çalışıyo odasına aynı anda 10 hasta aldığı bile oluyo yoğunluktan 🤷♀️ Ama ben yine de inatla ona gittim 9 ay boyunca bu arada çok yoğun olduğundan sabah 7 , 7 buçuk gibi muayeneye başlıyo levent erken gidersen hastaneye daha iyi oluyo yoğunluğa kalmıyorsun