DilekGursoy ben de 22 haftalık hamıleyım ve bazen bebegım öle bı oynuyor kı sasırıyorum.. Bazende çok az belkı günde bır ıkı sefer cıkolata yıyorum ama ise yaramıyor😞 benımde bir düşüğüm var o yüzden çok ıyı anlıyorum endıse etmenı.. Doktor rendavum vardı bı hafta önce hıc oynamadı ama ultrasona gırdıgımde doktor maşallah çok hareketli demişti sasırmıstım.. Sanırım bu haftalarda öle olabılıyor.. 😊