Merhaba güzel anneler,anne adayları 🌸Hamileliğimin ilk üç ayında 2 kilo verdim daha sonra da aynı kiloma döndüm 56 oldum .
10 ocakta kontrolüm vardı genel tansiyon kilo vs bakıldı ve 3 hafta içerisinde 3 kilo almısım doktorum hızlı ilerlediğimi söyledi .
aslında mesele kilo almam değilde kiloyu popodan almam 😔Zaten poposu olan bir insnadım hamileliklr birlikte daha da büyümeye başladı öneriniz var mı 😔Zaten bol giyinen bir insandım iyice bol giyinicem bu gidişle:/