Merhaba,
Umarım 3-5 hafta sonra buraya ben de doğum hikayemi yazarım. Şimdilik gebe kalma hikayemi yazacağım.Bekleyenlere umut olsun istiyorum❤️ Evliliğimizin 1. yılından sonra bebek istedik. Benim tiroid sorunum olduğu için doktorum TSH'ım kontrol altına alınana kadar (2.5 civarı olması isteniyor) bebek düşünmememiz gerektiğini söyledi. Ben de ilacımı düzenli kullandım ama bir yandan da sanırım hemen bebeğimiz olmayacak diye takmıştım..
Bir kaç ay içinde tsh ım düzene girdi demir seviyem yükseltildi,d vitaminim yükseltildi ve artık hazırdık 🤣
Her ay adet günüm yaklaştıkça kesin hamileyim diyip kendimde belirtiler hissediyordum. Adet olsam dahi acaba üstüne görme mi yaşadım diye yine umudumu kaybetmiyordum 🤣 Hatta 3. ay mıydı hatırlamıyorum kendimi o kadar hamile olmaya şartlamıştım ki 7 gün adetim bile gecikti. Ama yalancı gebelik sendromu yaşamışım,hastaneye gidip beta hcg yine negatif cıkınca eve geldiğimde adet olmuştum...
Yani düşünün zihnimiz neleri neleri etkiliyor..Ben 28 yaşındayım eşim de 30 ve kendisi sporcu.
İkimizde de sigara ve alkol kullanımı vardı. Ben bir kaç ay yumurtlama takibine başladım adet döngüm 33-35 günde birdi ve hafif polikistik over sendromum vardı. Yani gebe kalamamayı hep kendimde aradım. Bir gün gittiğim kadın doğumcu eşin de test yaptırsın dedi. Denemenin henüz 8. ayındaydık ve 30 yaş altındaysanız doktorlar korunmasız 12 ay birliktelikte gebe kalmadan sizi ciddiye almıyor tedaviye başlamak istemiyor.
Eşime söyledim kabul etti ve gidip sperm testi verdi. O da bir erkek için bence utandırıcı bir an 🙈
Sonuçlar cıktı bir de ne görelim!
Morfoloji denen zıkkımı o gün öğrendik. Çocuk sahibi olmak için ideal yüzdelik 4 iken eşimin 1 çıkmıştı. Sperm sayısı iyi,ama hareketli spermi az,kalitesini belirleyen morfoloji denen olay 1 .
Aynı zamanda ürolojide elle muayene oldu. Doktor bizi karşısına alıp kalitesi kötü,milyonlarda spermden kalitelinin denk gelmesi düşük bir ihtimal ama bu 1 ay sonra da olabilir 10 yıl sonra da dedi.
Şuan daha tedavi için erken,ben bir ilaç vereceğim 3-4 ay daha deneyin olmazsa aşılama,tüp bebek konuşuruz dedi.Tabi ister istemez moralimiz alt üst oldu.Eşim ki çocuk çok istemeyen adam birden hırs yaptı ve çocuk delisi çıktı🤣🙈
O gün bir karar aldık. Alkolü bıraktık.malesef sigara için aynı şeyi söyleyemesem de bir hayli azalttık. Hazır gıda yemeyi kestik,her gün taze meyve sebze yemeye başladık. Tüm sorumluluğu ona yıkmak istemiyordum ben de kendime dikkat ediyordum spora gidip kafa dağıtıyordum. Ve bence en en en önemlisi bu cocuk meselesini artık konışmayacağımızı etrafımızda sürekli soranlara da kısmet,daha evliliğimiz yeni gibi kelimelerle geçiştireceğimizi kararlaştırdık..
Çünkü insanlara başta evet bebek istiyoruz demek gerçekten stres oluşturuyor her ay sormaya başlıyorlar keşke bunu hiç yapmasaydık baştan.
Neyse hikayemin sonlarına geleyim artık. Doktor eşime PROXEED PLUS adında bir toz verdi. Ben de araştırmalarımla E vitamini ve KoenzimQ10 takviyesinin hücre yenilemeye cok etkisi oldugunu duymuştum. Hem ilacı aldık hem de bu iki takviyeyi temin ettik.
Aynı zamanda keçiboynuzu özü de cook duymuştum bir yandan da sabah ve akşam bir kaşık onu içtik.
Ben her ay hamile kaldım,kalacağım,hamile miyimdir,değilimdir düşüncelerini askıya aldım yapmak isteyip ertelediğim şeylere fırsat yarattım.
Saçlarımı boyatmıyordum her an hamile miyimdir diye düşünmekten ve gidip saçımı boyattım kendime masraf olmasın diye ertelediğim alışverişleri yaptım.Evde artık bebek meselesi konışmadık,tatile gittik geldik. Amaan olursa olur olmazsa aşılama,tüp bebek yaparız diyip boşvermiştik ki 1.5 ay sonra yani korunmasızlığın artık 10. ayında hamile kaldıgımı öğrendim❤️❤️❤️🙈🙈🙈
Hem de aylardır sürekli ovülasyon takibi yaparken doktorum adetin 12-14-16-18 günü denememi isterdi muazzam dikkat ederdim. Ama hamile kaldıgım ay saçma bir günde adetimin 23. gününde döllenmiş oldugunu sonradan ögrendim 🙈🙈🙈
Her şey gerçekten kafada bitiyormuş..
Hepinize bol bol dua ediyorum allah isteyen herkese nasip etsin🙏 ama ilk iş olarak bu uygulamayı silmenizi öneririm,ne kadar cok takarsanız o kadar gecikiyormuş. Bunu bana herkes söylüyordu ama yaşayıp teyit ettim💆🏽♀️