İyi Akşamlar Sevgili Anneler ❤️ Ben aranıza yeni katıldım 🥰2 yıllık evliyim 1 hafta önce gebe olduğumu öğrendim 🥰 son zamanlarda adet düzensizliğim olduğu için yine düzensizlikten dolayı gecikmiştir dedim ama bana büyük bir sürpriz oldu Allah isteyen Herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Fakat gebeliğimin 5. Haftasındayım baya sancım oluyor bu normal mi sizcede? Veya sancısı olan var mı ? Hepinize huzur dolu gebelik dönemi diliyorum ❤️