Fdncesmeci Merhaba arkadaşlar ben 16 martta tüp bebek transferim gerceklesti bugün de 5 günü ama ben çok sabırsızım bu embriyo tutmayinca kanama felan oluyor mu hemen yoksa sonradan mı kanama oluyor yada adet zamanında mi oluyorsunuz.
Hhtce Fdncesmeci bi bilgim yok ama postun çok geride kalmasın diye yorum yaptım canım inş bilgisi olan çıkar
GkhanSedaen Fdncesmeci canm bende tüp bebekle hamile kaldım bebeğmn 8. Haftada kalbi durdu perşembe günü kürtaj olucam 😥 5. Gün çok erken beklemelisin ben 10. Gün ilk idrarda görmüştüm sonra kan yeptırmıştım erken yaparsan çıkmayabilir bilirim o sabırsızlığın ne demek olduğunu
GkhanSedaen Fdncesmeci canım çoğu zaman embryo tutmasa bile ilaçları kestikten bi kaç gün sonra adetin başlıyo ilk denemenmi
Wishne Fdncesmeci benimde tup bebek ve transferden sonra 5. Gun besin zehirlenmesi ile birlikte gebelik bakildi 9 pozitif cikdi.2 gun sonra bu deger dustu hayal kirikligi oldu ama sonra test gunumde yeniden pozitif deger gorduk cok sukur 8 haftalikim suan. Bana kalirsa acele etme derim cunku erken donemde kullandigimiz estradiol ilaclari pozitiflik verebiliyo seni yaniltabilir sabret birazcik
Wishne GkhanSedaen moralini yuksek tut olurmu arkadasim verende rabbim alanda . Mutlaka vardir bundada bir hayir
GkhanSedaen Wishne bugün kürtaja gidicem hala bi umutla ultrason istiyorum inşallah bebeim benimledir sizde tüp bebekle sahip olmuşsunuz anlarız birbirimizi o kadar çok bekliyoki insan o kadar çok bağlanıyoki rabbm hayrlısını versin napalm nasip değilmiş 😥😥
Wishne GkhanSedaen evet seni cok iyi anliyorum benimde basimdan bir suru rahatsizlik gecdi surekli bi tedirginlik bisey olmasin dusunceleri insan ister istemez kafasini rahatlatamiyo ama napalim verende alanda rabbim elden bisey gelmiyo sen yinede umudunu yitirme belki kullandigimiz ilaclar etki edecek belki kendiliginden hamile kalicaksin bilemessin ki .o yuzden guclu durmaya calis olurmu arkadasim
Fdncesmeci GkhanSedaen Rabbim hakkında hayırlısını versin canım sabır versin unutma veren de allah alanda allah umudunu kaybetme rabbimden dualarını esirgeme bugün 🙁
Fdncesmeci Bugünde ben kan tahlili yaptım 7. Günü sanırım benimde tutmadı tup bebeğim değerim 0.47 çıktı benimde morelim çok bozuldu ama elden bişey gelmiyor
1987gokce Fdncesmeci Allah bu mübarek günde evlat isteyen bütün annelerin dualarını kabul etsin. Kucaginiz evlatla dolsun inşallah üzülmeyin vakti var demek ki.