Senaocl Hanımlar bugun bebegimin cinsiyeti için doktora gittim fakat yine öğrenemedim var mi bizimki gibi cinsiyetini saklayan bebişler sizler ne zaman öğrendiniz🥰👼
kaderkazanci Senaocl ben 5 aylikken ogrendim hep sakliyordu. yüzü kupa duruyodu sırtı dönük duruyodu. detaylida bile öğrenmedim ama sonunda uzun ugraslar sonucu kızımı gördüm ❤
Sibelilhami Senaocl bende 22 haftalığım canım 16. Haftada erkek dedi geçen hafta gittik kız dedi doktorumuz bakalım ne olacak bizede süpriz 😀😊😊
Mrym005 Senaocl Yaa benim bebisimde sakliyordu surekli bacaklari kapali oldugu icin goremiyorduk. Ama bugun detaylida öğrendim. Rabbim gönlüme göre verdi kızım olacak insallah. 21 haftaligiz bu arada😊💙
Mrym005 Senaocl Genelde oyle derler ama benimde hamile iki tane kuzenim var 22 ve 30 haftalarindalar onlarinda bebisleri sakliyordu ama ikiside erkek. 😇
Cemcememre Senaocl bana da ilk erkek dediler 13+ 5 de sonra kız defler en som gittiğim de poponun üzerine oturduğu için göremiyoruz dediler 😂 yani biten kz saklamıyor
Canacan Valla sanırım göstermesi bebekle alakalı bende Pazartesi gittim doktora poposunu gösterdi sürekli doktor ölçüm alamayınca yarım saat sonra girdim tekrar bişeyler yedim 😂😂😂cinsiyetimizde erkek