Sevilayibrhm bebiş senin depolarını tüketiyo zaten, sürekli bulantıdan yemeyenlerin bu mantıkla sorun yaşaması lazım 🤪 senin kendi sağlığın ve bebişin ekstra sağlığı için dikkat etmen lazım ama tabi ki bu da porsiyon büyütmek veya herşeye abanmak değil doktorumda bu şekilde ifade etmişti