Poncikveannesi tsh 4.95 çıktı bu gün tahlil sonuçlarımda😔doktorum yüksek dedi yarın endokrine randevum var doğum doktoru endokrin doktoruna göster bu sonucu dedi benim gibi yüksek denilen var mı ne yaptınız internette bebekte zeka geriliğine neden olur diye okudum çok tırstım😥😥
pyymamm Poncikveannesi benimde yüksek ama 3lerdeydi euthyrox içiyorum en bastab beri ama siz kadar yukselmedi su an 1,5 hap olarak içiyorum
Kizim_ve_Annesi Poncikveannesi hormonlardan alakali bendede yuksekdi ilac yazdi doktorum kullaniyorum Ben
Balgebe Poncikveannesi endişe etme canım ilaç kullanınca değer düşüyor genelde her gebe kadında olağan şeyler
Bsecill Poncikveannesi zeka geriliği yapmıyor canım endişelenme benim ilaçlara rağmen düşmedi özellikle sordum zeka geriliği konusunu aşırı aşırı yükselirse tabi ki sebep olabilir ama 4,95 ken olmaz merak etme. Benim son tahlilimde 50 mg ilaca rağmen 5 çıkmıştı tabi ki bi an önce ilaca başlamak en iyisi ama korkacak bişeyde yok
Balgebe pyymamm ben de o hapı kullanıyorum bitti yeni alacaktım ama o hap kalktı dediler aynı içerikli farklı isim olmuş
Poncikveannesi Balgebe zeka geriliği falan diye okuyunca baya üzüldüm bende daha önce normaldi dedi doktorum yükselmiş şimdi dedi 28.haftadayım 😥😥
Hemsire_anne Balgebe levotiron alabilirsiniz, içeriği birebir aynı. Muadili. Ben onu kullanıyorum. Tabi için rahat etsin derseniz doktorunuza danışın 😊
Gozde2549 Balgebe bazı eczanelerde var bende aynısından kullanıyorum yada doktoruna sor eczanelerde muadili varmış doktoruna sormadan kullanma
Hemsire_anne Poncikveannesi çok normal, ilaç kullanırken bile gebelik ilerledikçe ilacın dozunu artırabiliyorlar, yine yükselmeye devam edebiliyor. Çok dalgalanan bi değer yarim saat arayla bile farklı değerler çıkabiliyor. Icini rahat tut, ilacını kullan hiç bisey olmaz inşallah. Ben de 25 haftayım, bu hafta ilaç yetersiz gelmeye başladı dozunu artırdık
Balgebe Poncikveannesi maşallah büyümüş artık birşey olmaz Allah’ın izni ile bende çok endişelendim ama ilaç kullanıyorum 21 haftalığız
Zilanaaa Kontrol edilmesi gerekiyor, kuzenim 2 kez dusuk yapti tsh yuksekliginden, 2 si de 9. Haftada. Ilac kullandigi halde birden yukseliyordu, son dusugunde tsh 9 olmustu. O yuzden dikkat etmeniz gerekli, ilaclari duzenli almalisiniz
Destiny Ben 4 aylık hamileyim benimde yüksek çıktı canım 4.78 di 3 aydır levottıron 50 mg kullanıyorum 1.77 de ilaç kullanınca düzeliyor.
aycucan Poncikveannesi hiç korkulacak bir şey yok çok ciddi derecede yüksek olması durumunda çok nadir zekayı etkiliyormuş benim de yüksek çıkmıştı doktorumun yazdığı ilacı kullanıyorum . Zeka geriliği konusunda içini rahatlatmak adına severek takip ettiğim bir doktorun açıklamasını ekliyorum https://youtu.be/O28gsMKAduk
Poncikveannesi aycucan canım linke tıklıyorum ama açamıyorum sana zahmet bi daha gönderirsen dinlemek isterim 🙏🙏
Elvan88 Poncikveannesi zeka geriliği yaptığı falan yok hormon eksikliği aslında benimki 7 lerdeydi 50 mg ilaç bile düşürmedi en son 75 mg ilaçla 2 ye falan düştü çook şükür bebeğim sağlıklı doğdu iki hamileliğimde tsh yüksek olarak doğurdum korkmana gerek yok ilacını sabahları aç karnına düzenli al düşer
Nurcanozturk Elvan88 benim doktorum özel olarak sadece hamilelere bakan dahiliye uzmanına yönlendirdi. Ve bebeğin zeka ve kemik gelişiminde bu hormonların büyük etkisi olduğunu söyledi. Böyle bir durum olmasa sanırım soylemezdi.
Talentedmom Poncikveannesi hamilelikte yükseliyor benim yoktu hamilelikte çıktı her ay dahiliyeye kontrole gittim euthrox ilaç kullanıyorum doğumdan sonra yine gidicem kontrole çok korkulacak birşey değil
Nurcanozturk Poncikveannesi benimde 3 e yakın biseydi 75 mg lik levotiron kullanıyorum ilk günden beri ve değer normale düştü. Doğuma kadar da kullanilmasi gerekiyor. Korkulacak bisey değil.
Minaylmz Nurcanozturk Evet onerdi mutlaka ama ben hamile kalmadan once tiroid sorunum vardi ve tsh im cok yüksekti bu değerle hamile kalamayacagimi soylediler ama sülük tedavisi ile iki ay sonra hamile kaldim çok şükür