Esrakrc Doktorum bi tahmınde bulundu gibi ama zorla söyledi emın değildi bende zorlayınca bir tık .. olabılır dedi siz ce kızmı erkek mi https://imgyukle.com/i/VmIneq
EbruIrmakAhmet Esrakrc yani benim bebeğimin ultrason fotosuna çok benzettim doktor Banada 12. Haftada kız demişti 14 te pipiyi gördük 🙊😃
Sevval Esrakrc bnce kesin kız. için rahatlaması yönünden yinede başka doktora tabi git ama bebek pozisyonu çok açık şekilde belli etmiş cinsiyetini. İlk bebek mi
Sevval Esrakrc bende erkek hissediyorum dediğin için ilk kız ikincide erkek olsun diye düşünüyorsun sanmıştım. Hayırlısı olsun ilkmiş zaten 🌸
Esrakrc Mom46 Ya doktorda kıza benzettim demedi ben baya zorladım bı tık kız olabılır dıye zoraki söyledi