Merhabalar arkadaşlar 15+5 haftalık hamileyim. 2 ki tarama testi yaptırdık çok elhamdulillah sonuç iyi çıktı. Bu hafta 3lü tarama testi zamanıymış doktorum 4lü de yapabiliriz hatta 4lü tarama testi çok daha güvenilir 3lüyü bile kapsıyor. 3lü deki güvenilirlik %65 ise dörtlü tarama testinde ki güvenilirlik %95 dedi. Acaba bu testler hakkında doktorlardan öğrendiği duyduğu birşey olan arkadaş var mı?