Evet kızlar bazılarınız biliyordur belki eşim yurt dışına gidecek iş için doğumuma yetişemez diyordum. 12 si pzar günü uçağı vardı bizim de 11 inde doktora kontrolümüz vardı. Odaya girdim doktor açılmam varmı diye baktı (39+3 tüm bu arada) 3 4 cm açılman var resmen babasını görmek istiyor oğlunuz dedi♥️Yatışım verildi öğlen saat 2 de suni sancıyla birlikte 5 e kadar sancı çektim ılık duş vs aldırdılar. Hemşireler gelip aşılmama baktı 8 cm olmuştum saat 5:30 da doğumhaneye indirdiler beni 5 dakika içinde doğumum gerçekleşti. Kesik atmadı hiç doktorum sadece sıyrıklarımı dikti bunu perine masajına borçluyum🥰 velhasıl biz babamızın gitmesine saatler kala dünyaya geldik babamız da bizi görüp öyle gitmiş oldu. Rabbim evlat isteyen kimvarsa kucağını boş bırakmasın yavrularımız sağlıklı olsunlar inşallah. Bizim de hikayemiz böyle Allaha emanetsiniz ♥️