Sima- Bana ikili tarama esnasında söylemişti doktorum. Zaten lekelenmeler yaşıyordum. O günden beri yukarı çıkmadı.
20nci hafta ile kanamalarim basladi yogun kanamalar yaşadım. Ha bu bende oldu diye herkeste olacak gibi bir kaide yok plesanta previa olup hic kanama yasamayan sorunsuz bu sureci tamamlayan arkadaslarimiz da var. fakat temkinli olmaniz da fayda var. Kendinizi yormayin, ayakta çok durmayın, sıcak su ile dus almayin ve dus süreniz kısa olsun, doktorunuz daha iyi yonlendirir fakat cinsel iliski yasak, lekelenme yahut tuhaf bir ağrı sancı durumunda acile başvurun muhakak.Dilerim yukarı çıkar plesantaniz çünkü yukarı çıkma ihtimali var. Sağ salim kucaginiza almak nasip olsun kuzucugunuzu.