Ikili tarama testini yaptirmayanlar var mi acaba ?
K16O26 varmıs canım bende yaptırmıcam
K16O26 ben de yaptırmayacağım. Sadece ayrıntılı ultrason yaptıracağım
K16O26 ben yaptırmadım
Nnur1 o sadece ozelde mi yapılıyor canım devlette yapılıyormu
Nnur1 ayrintili ultrason da mi 12. Haftalar da yapiliyo yoksa daha mi sonra
Bende yaptirmayi dusunmuyorum zatrn sonuclar da %100 dgru denmiyomus
K16O26 20.haftada flndi heralde
K16O26 20.haftada yapılıyor
@K16O26 bende yaptırmadım