sndsk 22+3 olduk kızlar sağ boşluğum acayip agriyor yanı öyle böyle değil muhtemelen böbreğim. Nasıl geçer normal mi 😭 özellikle geceleri ölüyorum Ağrıdan
mommyofson sndsk benim de sol tarafım çok ağrıyordu böbrek zannettim uzun süre ama kaburgaymış şiddetli öksürünce de çatladı nefes alırken bile batmaya başladı sizin de öyle olabilir kendinizi yormamaya çalışın ben sıcak tuttum sıcak du torbasıyla pres yapıyorum rahatlatıyor beni
Meltemkskn sndsk canım doktora gitmelisin kuzenimde böbrek büyümesi vardı gidip tel taktırdı mutlaka git
Nltka Canım böbrek büyümesin olabilir . Ağrıyan böbreğinin üstüne yatma . Hemen doktora görün tahlil ver ultsrasonla baksınlar böbreğine
Nltka Korkma ama bende de var böbrek ağrısı . İki doktor gezdim ikiside hamilelikte olur bebeğin pozisyonundan dolayı olur öyle dediler. benim ağrılarım çok nadir oluyordu . O yüzden ilaç almadım sana ilaç verebilirler . Çok geçmiş olsun