Merhabalar canım, geçen hafta bende öksürükten perişan haldeydim. 3 gece uyuyamadım. Çok acı çektim. Doktorum perebron öksürük şurubunu verdi onu içtim. İçmeme rağmen 3 gün sonra normale dönmeye başladı ama onun haricinde taze zencefil bal limon elma sirkesi karışımı yedim öksürüğüm çoğalınca birde ağzıma taze zencefil alıp uyumak epey rahatlattı beni.
Birde son olarak 1 çorba kaşığı tereyağını eritip üzerine 2 çorba kaşığı keçiboynuzu pekmezini ilave edip köpürünce 1 tatlı kaşığı toz zencefil ilavesiyle ılık ılık yemekte aşırı işe yarıyor.
Tez zamanda iyileşmen dileğiyle..