Hanımlar merhaba 77 günlük bir kızım var. Yeme düzenimiz çok bozuldu birden ben anlayamadım normalde 60cc mama yer 3saat idare ederdi onu, şimdi bir buçuk saatte bir 90cc bazende 120cc istiyor. Çok fazla değil mi? Kilosu 5buçuk kilo 40günde erken doğmuştu.
Yani yemesi normal mi yoksa iştahı mı açıldı birden çocuğa mama vermeye korkuyorum iki saat zor idare ediyorum. Sma mama kullanıyoruz bu arada. Bilgi ve tecrübelerinizi bekliyorum 😊