firdevs Ilkgozagri benim 100 ün altına inmiyor canım doktor normal olduğunu söyledi kalbinde batma çarpıntı falan hissetmiyorsan sorun yok ama benim doktorumun görüşü bu istersen sen de kendi doktoruna bir sor bence 🙏🤗
Zeykem Ilkgozagri ayy aynen bazen ağzımda atıyor resmen korkuyorum çarpıntı yasıyorum resmen bende uzerıne dusmuyorum
firdevs ressamanne_ yooo herşey normal ama konuşurken falan yoruluyorum bazen başka da bir sorunum yok çok şükür canım 🙏
ressamanne_ firdevs 100 ün altına inmedi yazmışsın ya ondan sordum canım . Benim arada oluyo açken oda
aimra Nefes egzersizleri yapabilirsiniz ama tansiyondan kaynaklı da olabilir bu yüzden en kısa zamanda bir doktora görünün doğumda karşınıza çıkmaması için.
firdevs aimra tansiyonum hep normal 12 nin üstüne çıkmıyor şükür en yüksek 12 7 genelde 10 6 veya 11 7 gibi normal oda ama kalp atışım yüksek işte 🤗
aimra ressamanne_ Bahsettiğim şey kalp atışının doğum nedeniyle değil yüksek tansiyon nedeniyle olması. Bu doğumda çok tehlikeli anne ve bebek için.
Hulyarecep Bende aynı durumu yaşıyorum canım neyse ki tek değilmişim ☺ Nasıl korkuyorum anlatamam yerinden çıkacak diye normal durummuş demekki 🙏 çok şükür 🙆🏻♀️😇