mrb kızlar. aralık 11 dogdum sezeryan dogumla. daha 1 ayımız oldu ben yenı toparladım dıye sımdı yazıyorum. kızlar sezeryan cok zor oluyomus tmmda basda aqrı hıss etmıyosun ama sonrası berbad. bırde benım yardım edıcek kımsem yoktu. turkıyede evlıyım kendım Azerbaycanlıyım. annem ablalarım calısıyolar hepsı Bakude. anıden sezeryana gırdıyımız ıcın ızın alma sanslarıda olmadı. esım tarafdanda kımse yoktu yanımızda. geldıler gıtdıler o kadar.yanı bıldıyınız daha aqrılarım var. benden tavsıye kendım dogum yapma sansı olan kendı dogursun. yada annenızın yakınlarınızın yardımını alın. her seye kendım kostum dıye esımde saolsun elınden geldıyı kadar yardım etsı bana ama anne abla yardımı baskadır. 60 kılo dogum yaptım su an 50 kıloyum zayıfladım. sut vrmek zayıflatıyormus bu arada.bunlarla yormayım sızı gelelım gıyımlere. hastane cıkısları oahalı pahalı almısdım pıerre cardınden pantalonları tulumları hepsı kucuk cocugun ayakları burustu kaldı ıcınde . bosuna masraf. bıde buyuk dogurmadım kılo 2800 boy 50 kızımın. ayaklı tulumları hıc tavsıye etmıyorum ayaksız tulumlar alın hepsı kucuk 1 ayımız olmamıssı daha ama hepsı kuculdu. hastane cantanızı bosuna doldurmayın. 2-3 alt ust takım alın bebebye kendınıze 1 pıjama. bebek bezı agız mendılı gogus pedı alın mutlaka. kendınıze ped. yanı bıldıyınız ıhtıyac o kadar. ben bı suru sey aldım hepsı cantada kalmıstı. bırde dogumdan cıktıktan sonra evde bellı oldu sarılık kızım. kızım baygın halde artık emmemeye basladı. hastaneye kaldırdık hemen. her seyı ıyı dedıler acılde. ben ses kuy yaptıktan sonra tmm kuveze alalım ısık tedavısı serum falan yapalım dedıler. yoksakı cok rahatfılar. aynı gecesı kızım ıyılestı eve taburcu olduk bol bol emzır artık dedıler. au an sarılıkın en son asamasındayız bıtdı dıye bılırım. cok karısık yazmıs ola bılırım kızlar yorgunluktan yenı toplarım kendımı kusıra bakmayın. bı tavsıyem yakınınız olsun yanınızda mutlaka doguma gıderken. ben bılemedım lahusalık sendromuynan ıgradtım bebekle yorgunlukla sezeryan aqrılarımla. ev temızlıyı utu yemek . neyse kı tesellım aukurler olsun kı kızım. ❤️Alisa❤️.ben bu dogumumu guzel doya doya yasayamadım sız yasayın yakınınız olsun yanızda. herkese guzel dogumlar. sorularınız olsa cvblarım. opuyorum hepınızı.